Ana sayfa » Soup

Soup

Özet
Erken erişimli bi oyun olarak aldım ve şanslıyım ki güzel çıktı! Oyun da bakteri veya nanobots oluyosunuz ve 2 tuşla virus yenmeye çalışıyosunuz...
Olumlu
  • bundle da verildi yani ucuz bi oyun
  • yaratıcı
  • Greenlight dan çıkma bu güzel bi başarı
  • steam karta sahip ama henüz düşmedi hayırlısı
  • ismi cidden güzel:) ve mantıklı
Olumsuz
  • kısa bi oyun belki ilerde günceleme gelir daha çeşitlenir bilemem ama şimdilik baya kısa yani 1 part ve sadece karakter değişiyo! ama oyun 10dk sürüyo virusu yenmeniz için 
5
İdare Eder
Oynayış - 6
Grafik - 5
Ses - 5
Hikaye - 3
Fiyat - 6

Soup Oyun İncelemesi 

Şöyle ki z tuşu az basarsanız toplayıcı çıkıyo biraz daha basarsanız mine biraz daha basarsanız savaşçı düşmanın savaşçılarını öldürmek için nuke da fethetmek için virusun baseni z tuşunun görevi 4 ayrılıyor… x ise bikaç amaç ifade ediyo hem büyümeyi hemde topladığınız şeylerle daha güçlenip sağlam savaşçı üretmeyi bunun dışında yapmanız gereken pratik zekaya sahip olup akılcı davranmak….kolay bi oyun gibi gözüküyo fakat bi hata yaptıgınız anda gg ez…sizi bilmem ama bence zor bi oyun….

ama yaratıcı…

Fotoraflarda Z tuşunun görevleri Gösteriliyor!

İncelemeyi Sevdin mi?
  • Mükemmel
  • Bayıldım
  • İdare Eder
  • Ne Alaka
  • Berbat
  • Yuh Artık!

Bu İnceleme Sizin İçin Yararlı Oldu Mu?

4 0

Yorum

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.